Social Icons

Pages

BULETIN 247

Friday, August 18, 2017

KENAPA AZMIN ALI TERLALU TAKUT HENDAK TANDATANGANI IKRAR BASMI RASUAH DI SELANGOR? MUDAH SAJA JAWAPANNYA...



Mudah sebenarnya menelah mengapa Selangor di bawah Azmin Ali enggan atau lebih tepat lagi TIDAK BERANI menandatangani Ikrar Bebas Rasuah (IBR).

Sudah tentulah Azmin Ali memgambil kira apa yang berlaku di Pulau Pinang melibatkan Phee Boon Pooh dan Lim Guan Eng. Apatah lagi pelbagai isu melibatkan penyelewengan di bawah dan di dalam pentadbiran Azmin Ali mulai timbul kebelakangan ini.

Isu Jana Niaga-UNISEL adalah isu terbaharu yang membungkamkan mulut Azmin sehingga Azmin teraba-raba isu lain untuk mengalihkan perhatian dan supaya orang ramai tidak bercakap lagi tentang isu terbabit.

Begitu juga dengan isu WETLAND dan PPRT serta wang MARRIS yang telah disalahgunakan bukan untuk penyelenggaraan dan pembaikian jalan sebaliknya menyelenggara bangunan.

EXCO Perumahan yang juga merupakan Pesuruhjaya PAS Selangor merangkap ADUN Cempaka, Iskandar Samad berkata, Selangor tidak memerlukan IBR kerana Selangor ada kaedah pembasmian rasuah yang lebih berkesan (RUJUK SINI)

Dengar macam membela tapi kalau diperhalusi sebenarnya, Iskandar Samad memperlekehkan sikap pengecut dan penakut Azmin Ali.

Tidak mustahil juga kebimbangan yang lebih besar wujud kerana pembabitan anggota-anggota keluarganya yang gemar menunjuk-nunjuk kekayaan dan kemewahan mereka membuatkan Azmin memilih untuk enggan menandatangani IBR. Ditambah pula dengan dakwaan di bawah AMLA ke atas Ketua AMK Ampang yang dinafikan oleh Ahli Parlimen Ampang, Zuraidah Kamaruddin sebagai orangnya.


1 comment:

Anonymous said...

IKRAR Rasuah dengan cawangan UMNO iaitu SPRM akan memakan diri. Itulah sebabnya.

 
Blogger Templates