Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, August 1, 2017

EJEK ROSMAH MANSOR KONONNYA SAMPAI JAMBAN STADIUM DARULAMAN KENA DIPERBESAR, BOLEH... DEDAHKAN NAMA SEBENAR MAHATHIR, TERUS DIKATAKAN MENGHINA?!!!



Masih tak habis-habis lagi cerita tentang Kerala-Mamak tapi ngaku Melayu demi kuasa, kedudukan dan kemewahan yang tidak berpenghujung yang kemudian 'diperbetulkan' dengan keturunan dari Yaman pula?

Ada pula penyokong yang kelam-kabut buat laporan polis kononnya menghina. Ada yang buat riuh kononnya Zahid Hamidi menyalahgunakan kedudukan dan jawatan dengan membuka rahsia selain melanggar Akta Rahsia Rasmi (OSA). Teo Nie Ching, Ahli Parlimen Kulai dari DAP turut kelam-kabut menyuruh Zahid Hamidi letak jawatan dan tiba-tiba pula menggambarkan seolah-olah DAP itu suci bersih dan tidak pernah melanggar sebarang akta dan kerahsiaan terutama sekali membabitkan Akta Perlindungan Data Peribadi.


Timbalan Menteri Dalam Negeri, Nur Jazlan telah mengesahkan bahawa pendedahan yang dibuat oleh Zahid Hamidi itu bukannya satu kesalahan dan langsung tidak tertakluk dengan OSA, memandangkan salinan kad-kad pengenalan para pemimpin terutama Perdana-Perdana Menteri Malaysia sudah pun diketahui umum.

Pendedahan tentang identiti sebenar Mahathir pernah dibuat pada tahun 1988 lagi. Kemudian dipopularkan kembali 10 tahun kemudian oleh Anwar Ibrahim dalam gerakan reformasinya. Pada tahun 2008 sehingga 2013, cerita-cerita tentang betapa Keralanya Mahathir, telah menghiasi pentas-pentas ceramah dan kempen selain pembongkaran bagaimana Mahathir menipu rakyat Malaysia orang Melayu UMNO semata-mata untuk mengkayakan anak-anak, kroni dan proksinya.

Bukan cerita baru pun salinan kad pengenalan Mahathir itu.

Namun apabila Zahid menyentuhnya setelah bertahun-tahun Mahathir dan para pengikutnya memperlekehkan dan mengejek-ejek keturunan, bentuk tubuh badan, fizikal dan keluarga Najib Abdul Razak mahupun Rosmah Mansor, tiba-tiba mereka bertukar sifat menjadi suci murni dan menyalahkan Zahid kerana mendedahkan perkara yang telah pun terdedah semenjak lama dahulu.

Zahid dikatakan menghina keturunan Mahathir dan orang India secara keseluruhannya!

Walhal tidak ada satu pun perkataan di dalam ucapan Zahid yang mempertikaikan status sosial mana-mana kaum, apatah lagi 'Kutty' yang terdapat pada hujung nama Mahathir. Malah Zahid sebenarnya membenarkan apa yang diumumkan oleh Najib beberapa hari sebelum ini bahawa MAMAK BOLEH MENJADI BUMIPUTERA.


Kini mereka yang tidak kering bibir mengata dan mengejek Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, bertukar menjadi pak lebai dan santo. Mereka yang memulakan, mereka yang memperkembangkan cerita tentang betapa Kuttynya Mahathir, sekarang ini setelah berbaik-baik dengan Mahathir dan mengharapkan Mahathir dapat membantu mereka menawan kerusi-kerusi FELDA khususnya, segala caci maki mereka terhadap Mahathir dan keturunannya, dihumbankan begitu sahaja kepada Zahid tanpa rasa bersalah sedikit pun walaupun Zahid sekadar menyebut nama betul Mahathir?

Dan yang paling lawaknya, Mahathir yang dikatakan sangat genius itu, masih lagi menggunakan taktik lama iaitu melaga-lagakan Najib dan Zahid Hamidi selepas nama sebenar dia didedahkan kepada umum!

Ada lagi yang percaya dengan Mahathir ker?




7 comments:

Anonymous said...

Sebab tulah Mamak Kutty ni tak suka Raja-raja. Almarhum Tungku awal-awal lagi dah tau putaq belit dia.

Silapnya bapak Najib pi kutip balik mamak ni. Hangpa tengok, manusia jenis apa ni habis semua dia putaq.

Cuma yang dia tak putaq cerita Anwar main pungkoq. Ini saja yang dia tak putaq.

Anonymous said...

Dah lama tak percaya sama Madey ni.

KuttyMader said...

Mahathir a/l Kutty Iskandar Laknatullah!
Bapa dan datuknya orang baik-baik tapi dia syaitan besar menjahanamkan segala2nya berpuluh tahun.. perpecahan org Melayu pacsa merdeka adalah kerana sifat busuk hati dan tamaknya!

Anonymous said...

Penyamun2 UMNO mana ada modal politik selain mencari publisiti perkauman. 90% Melayu bukanlah bumiputera kerana mereka lahir ditempat lain tapi diberi pengiktirafan sebegitu utk politik UMNO

Anonymous said...

Sebab buntut Rosmah dah busat kena buat jamban baru tiap2 bulan.

Annoy said...

org ada kalimah shadat adalah mulia disisi Allah.. seorang jumpa Allah bwa iman skecil zarah.. Allah kurniakn syuga seluas 10 x ganda dunia..

Anonymous said...

Saya pelupa ... dah tua. Pengikut2 saya semua pelupa juga sbb taksub sangat dan juga semua gila duit mcm saya nooo.
Sesiapa saja yg dah kena tiupan saya akan terus jadi zoombie yg taksub dgn saya.
Saya sengaja jadi pelupa tapi tak pernah lupa yg pengikut2 saya termasuk dari dap pan pkr pun pelupa juga.

 
Blogger Templates