Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, September 3, 2017

RAFIZI KATA, ANWAR IBRAHIM DITIPU LATHEEFA KOYA, N.SURENDRAN DAN SIVARASA RASIAH!!!



Kemelut dalaman PKR semakin memuncak. Semuanya berpunca dari PAS. Kerana PAS, Rafizi Ramli juga mengambil keputusan untuk menderhakai parti yang disertainya semenjak 2012.

Peperangan antara Rafizi Ramli sebenarnya lebih tertumpu dengan Azmin Ali. Bagaimanapun beberapa orang pemimpin PKR menyertai pertempuran itu mempertahankan Azmin Ali dan menyerang Rafizi Ramli.

Dua hari lepas, Rafizi Ramli memdesak agar PKR mengambil tindakan terhadap '2-3 orang dalam Biro Politik PKR' yang gemar membocorkan rahsia kepada media dan memutarbelitkan fakta.

Kenyataan Rafizi Ramli itu sudah tentu didorong oleh satu siaran berita yang bersumberkan 'dalaman' Biro Politik PKR kononnya Rafizi Ramli telah diberikan amaran dan besar kemungkinan akan dipecat.

Kemudian keluar satu surat yang kononnya datipada Anwar Ibrahim yang mengatakan idea kerjasama dengan PAS datangnya daripada Anwar sendiri. Anwar yang meminta Azmin Ali untuk berusaha dengan cara apa pun mendapatkan kembali PAS sebagai pembantu PKR dalam PRU akan datang.

Bukan main bangga Azmin Ali dengan surat tersebut yang membuktikan dia lebih superior berbanding Rafizi Ramli.


Bagaimanapun Rafizi hari ini menegaskan Anwar sebenarnya telah diberikan maklumat yang salah oleh peguam-peguamnya. Dia menamakan peguam-peguam tersebut sebagai Latheefa Koya, N.Surendran dan Sivarasa Rasiah.

Anwar katanya, hanya mendapat maklumat terhad daripada mereka yang merupakan penyokong kuat kerjasama dengan PAS.

Ketiga-tiga peguam Anwar itu yang juga merupakan pemimpin utama PKR amat terpengaruh dengan rancangan untuk mengelakkan pertandingan tiga penjuru.

3 comments:

Johan said...

PH tidak releven... Tiada hala tuju.

Anonymous said...

Pkr tampa Pas di kawasan majoriti eg permatang pauh pun belum pasti boleh menang

Anonymous said...

Kaki fitnah pun tak ada harapan utk menang.

 
Blogger Templates