Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, May 8, 2018

'MAHATHIR JANGAN MAMPOS DULU' ADALAH SUARA HATI SEBENAR DAP TERHADAP DR. MAHATHIR DAN MELAYU SECARA KHUSUSNYA!!!



Klip video yang memperlihatkan bagaimana DAP menerusi lidah Nga Kor Ming melihat Mahathir hanya sebagai KUDA yang diharapkan akan MAMPOS setelah matlamat mereka tercapai menggunakan batang tubuhnya, terus diperkatakan oleh Netizen. 

Walaupun Mahathir merupakan rakan sekutu Lim Kit Siang yang cukup anti dengan Barisan Nasional sekarang, tetapi ramai pemimpin Barisan Nasional yang tidak senang dengan keceluparan dan kebiadapan yang ditunjukkan oleh Nga Kor Ming terhadap Dr. Mahathir. 

Bohonglah kalau dikatakan, rata-rata orang Melayu berseronok dengan apa yang dikatakan oleh Nga Kor Ming terhadap Mahathir. Kecualilah Melayu-Melayu yang kuat menjilat DAP dan melihat para pemimpin DAP termasuklah Nga Kor Ming sebagai PENYELAMAT MALAYSIA, sahaja yang akan menganggap, kata-kata biadap itu hanyalah 'gurauan' dan 'metafora' semata-mata. 


Sikap yang ditunjukkan oleh pemimpin DAP itu merupakan BUKTI JELAS akan kebenaran yang diperkatakan selama ini. DAP memang rasis. DAP memang bencikan orang Melayu. DAP memang akan mempergunakan sesiapa sahaja yang bergelar Melayu untuk mencapai matlamat mereka, menakluk dan menjarah kuasa di negara ini. Dan selepas memperolehi kuasa, sepertimana yang dilakukan oleh Nga Kor Ming pada tahun 2008 selama 11 bulan di Perak, sepertimana juga yang dilakukan oleh Lim Guan Eng di Pulau Pinang selama 10 tahun, orang Melayu akan dihalau keluar secara terhormat dari kawasan tradisi mereka, sama ada atas nama pembangunan atau atas nama kemajuan. 

Apa yang berlaku dengan tanah pajakan 999 tahun yang dianugerahkan Kerajaan DAP Perak pada tahun 2008? Apa yang berlaku kepada berpuluh-puluh perkampungan tradisi Melayu dan India di Pulau Pinang? Di mana rumah murah dan rumah mampu milik yang dijanjikan oleh DAP berbanding rumah-rumah mampu tengok? Berapa ratus peratuskah kenaikan cukai tanah yang menyebabkan kos sara hidup melambung dan harga rumah memuncak tingginya sehingga menjadi RUMAH MAMPU TENGOK sahaja selepas DAP berkuasa?

Semuanya bermula dengan PENGGUNAAN PEMIMPIN BERBANGSA MELAYU. 

Dan itulah sebenarnya yang dilakukan oleh Nga Kor Ming dan DAP secara keseluruhannya. 

Mahathir yang begitu bijak pun, TERPAKSA TOLONG DAP agar DAP menolongnya dan anak-anaknya dengan cubaan meletakkan DAP di Putrajaya. Segala maruah dan tenaga tua Mahathir dicurahkan kepada DAP tetapi balasan yang diberikan oleh DAP hanyalah 'BOLEH PERGI MAMPOS!' kepada Mahathir. 

Itu Mahathir. Bagaimana dengan Melayu-Melayu marhein yang terpedaya kononnya DAP akan menyelamatkan mereka dan membantu mereka? Bagaimana pula dengan orang Melayu yang boleh dijadikan hamba, dan hanya wajib mengangguk dan membenarkan segala perlakuan dan tindak tanduk pemimpin DAP. 

Ingat balik apa yang dilakukan oleh DAP kepada PAS dan Abdul Hadi Awang!!!

2 comments:

Anonymous said...

Apakah dasar org Malaysia, bila negeri sudah maju, serahkan pada pembangkang? Sedih kalau begini. Ibarat kacang lupakan kulit.

Anonymous said...

Mahathir insyaallah panjang umur. Kau yg patut mampus dulu bangsat. Blog sial ni patut kau tutup woi lahanat bangsat.

 
Blogger Templates