Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, March 2, 2019

ANTARA RAMELI BIN MUSA KARANGAN RAFIZI RAMLI, DENGAN JALALUDDIN SARAWOOT PENJELASAN DR. AHMAD SAMSURI, LEBIH MEYAKINKAN YANG RAFIZI BUAT FITNAH!!!



Rafizi Ramli tahu dia sudah terjebak dalam perangkapnya sendiri apabila nama RAMELI BIN MUSA didedahkannya berhubung sekeping cek yang disiarkan oleh Sarawak Report.

Berkelam-kabut Rafizi Ramli cuba menafikan hubung kait RAMELI BIN MUSA dengan Anwar Ibrahim dan cuba membuat taichi kononnya RAMELI BIN MUSA lebih rapat dengan Tuan Guru Abdul Hadi Awang, Presiden PAS.

Anda boleh baca sendiri karangan panjang lebar Rafizi Ramli di page FBnya.




Sehinggakan dia terpaksa menggunakan sekeping gambar yang kononnya bukti pertemuan dan upacara menandatangani cek yang dimaksudkan itu.

Sedikit pun Rafizi Ramli tak berasa malu dengan perbuatan fitnahnya. Malahan dia berbangga kerana kononnya telah membuat pendedahan walaupun hakikatnya, orang yang dimaksudkan sebagai RAMELI BIN MUSA dalam gambar itu sebenarnya adalah JALALUDDIN SARAWOOT yang merupakan peguam Muslim di Bangkok dan juga bekas Presiden World Muslims Youth Thailand.

Penjelasan dan penafian telah dibuat oleh Dr. Ahmad Samsuri Mokhtar yang juga merupakan Setiausaha Politik TGHH.





Nampaknya drama Anwar Ibrahim dengan klonnya masa kes klip video China-Doll kembali diputarkan. Cuma kali ini, mereka menggunakan kaedah yang sama untuk mengenakan Presiden PAS dan PAS.



No comments:

 
Blogger Templates