Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, June 18, 2019

KERANA FARHASH WAFA SALVADOR YANG 'HILANG', MESYUARAT TERGEMPAR DIBUAT DI RUMAH PEMUDA BERKAITAN AZMIN ALI!!!



Mesyuarat tergempar bagi membincangkan keadaan terkini skandal seks sejenis yang dikaitkan Datuk Seri Mohamed Azmin Ali akan diadakan malam ini di Rumah Pemuda, di sini.

Mesyuarat itu akan dipengerusikan Muhammad Hilman Idham iaitu Setiausaha Politik kepada Mohamed Azmin dan ia dilihat ada kaitan dengan perkembangan siasatan oleh pihak berkuasa serta identiti dalang yang kian terdedah.

Dalam satu kenyataan yang disebarkan melalui WhatsApp, dengan disertakan sekali arahan ‘segera’ semua kepimpinan parti dijemput untuk hadir.

Mohamed Azmin berterusan menafikan dia adalah lelaki yang melakukan hubungan seks sejenis dengan Haziq Abdullah Abdul Aziz dan menyifatkan video berkenaan sebagai fitnah jahat untuk membunuh karier politiknya.


Pada masa yang sama, kehilangan seorang Pengerusi PKR negeri sejak meletusnya video seks itu menimbulkan persepsi bahawa dia ada kaitan dengan penyebaran aksi songsang berkenaan.

Adalah dipercayai Pengerusi PKR tersebut adalah Farhash Wafa Salvador Rizal Mubarak yang juga Setiausaha Politik kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim. - UTUSAN ONLINE

1 comment:

tokwancha said...

Jeng jeng jeng......

 
Blogger Templates