Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, December 20, 2014

ASTRO HARAMKAN PENGANUT BERAGAMA ISLAM BUAT PERMOHONAN?


Astro buat undang undang haramkan agama Islam dalam permohonan. Agama lain tak apa.

Salam BBCD 

saya seorang retailer Astro yang berbangsa Melayu. Saya ada menerima email dari astro syarat-syarat permohonan baru untuk Astro. Mula mula saya biarkan je tak amik port.

Tapi semalam 7 pelanggan Melayu Islam saya kena reject permohonannya. Saya call validation department. Mereka kata sebab saya tak tutup atau sorokkan agama ISLAM dalam ic pemohon tu. 

Saya tanya kalau agama lain macam mana? 


Diorang jawab agama lain tak apa. Hanya agama Islam khas yang tak boleh ada dalam permohonan.

Kalau pemohon agama islam, kita kena tutup atau sorokkan Islam tu baru permohonan diterima. Tak kan nak cari rezeki saya nak kena sorokkan agama Islam. Saya dan rakan yang lain sedih sangat. 

Boleh tak BBCD tolong viralkan?

SUMBER: BBCD dan MY MEDIA HUB

7 comments:

Anonymous said...

Takpa, saya dah tak guna Astro sejak 10thn dulu.. Lagi best guna internet, movies/drama2 online aje..

Astro dah obselete pon..

azlanaini said...

Betul ke??.. Aku tak pernah melanggan Astro. . X mati pun.
Astro bukan keperluan dalam hidup kita

Anonymous said...

tm net -melayu lebih hebat dari astro setan
hello melayu yg langgan - blah lah tunggu apa

Anonymous said...

Astro kalau takda ESPN mampus!Ini memang perang ekonomi,yang telah disusun rapi oleh puak2 sebelah sana nun,nak tau benda ini berlaku senang saja nak trace,dlu anda boleh cari viewcam dimerata tempat termasuk appliance shop.skrg jika anda pergi shop2 appliance,dier soh cari di kedai kamera,spt juga kipas industri dan sebgainya,mereka telah susun strategi dlm keadaan persaingan yg meningkat.perniagaan mereka disusun rapi supaya mereka dapat berdaya saing sesama sendiri.bukan itu sahaja,malah export Halal yg dulu dikuasai oleh bumniputera,telah sedikit demi sedikit mereka cuba kuasai.

hangkedee said...

Tempuh hari panas heboh kena balun DiParliment. TAPI kesannya sejuk sesejuk as dikutup utara. Sunyi sepi menteri tak bertelor....

Anonymous said...

Ambik je Astro backdoor. Tak payah bayar Astro company hindu ni.

Anonymous said...

Takdak org buar report. Boleh copy paste antar kat menteri.

 
Blogger Templates