Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, February 25, 2015

APA PULAK JAWAPAN PENGARAH PENJARA SUNGAI BULUH KALI INI APABILA AZMIN ALI DIKESAN MELAWAT ANWAR IBRAHIM DI PENJARA ITU?!!!



Difahamkan jam 8:00 pagi tadi, Azmin Ali, Menteri Besar Selangor telah pergi ke Penjara Sungai Buluh. Azmin Ali dikatakan telah bertemu dengan Pengarah Penjara Sungai Buluh dan kemudiannya telah dibawa melawat Anwar Ibrahim.

Sumber menyatakan lawatan yang dibuat oleh Azmin Ali bukanlah lawatan rasmi sebaliknya hanya semata-mata untuk melawat BANDUAN BERNAMA ANWAR IBRAHIM.

Peraturan melawat banduan adalah jelas. Anwar Ibrahim sebagai banduan baru, hanya dibenarkan mendapatkan lawatan dari AHLI KELUARGA SAHAJA dalam tempoh 4 minggu selepas dimasukkan ke penjara.

Anwar Ibrahim baru sahaja masuk penjara selama 2 minggu. Dalam tempoh dua minggu itu, sudah beberapa lawatan dibuat ke atasnya, termasuklah dari kalangan peguam, mahupun dari kalangan ahli keluarganya.

Sepatutnya pihak penjara tidak melayan kedatangan Azmin kerana Azmin bukanlah dari kalangan orang yang boleh dipertimbangkan untuk melawat banduan seperti Anwar Ibrahim.

Persoalannya sekarang, adakah Anwar Ibrahim sudah dibenarkan menerima pelawat sekarang, sekaligus peraturan-peraturan penjara tidak terpakai lagi?

Atau sebenarnya, Pengarah Penjara Sungai Buluh adalah KUNCI UTAMANYA. Cukup dengan menggunakannya, lawatan ke atas Anwar dibenarkan tak kira siapa pun?.... TERUSKAN BACAAN DI BULETIN 247

10 comments:

Anonymous said...

Adakah pengarah penjara sungai buloh kroni @ pencacai banduan peliwat itu?

Anonymous said...

Tunggu jawapan jawa bagan dato sama tak macam lim guan eng!!!!!????kiki

Anonymous said...

Tu gambar lama... gambar tu edit...

Anonymous said...

Sudah-sudahlah cerita pasal anwar.Dia dah kena penjara pun.Inilah mentaliti umno ni tak habis-habis dengki....Jangan heranlah kalau mentaliti ini tidak dibendung , rakyat akan tinggalkan umno

Anonymous said...

Lama tu brp lama??? Tu camry model baru kot....

Nak back up tuan hang pun agak2 la....edit pungkoq

Anonymous said...

Memang nuar tu dah merengkok kt dlm tu tak siapa peduli pun. Tapi penganut dia yg kt luar ni menyalsk mcn anjing cabut ekot.

Anonymous said...

Rakyat x benci umno....rakyat benci pemimpin lembik dan pengampu cina!!!!

Anonymous said...

Sengalnye lah
banduan boleh dilawat selepas 1 minggu lah
nampak sangat anda kurang pandai hihihi
lain kali check dulu sebelum publish

Anonymous said...

Ye betul.geng umno ni mmg semuanye sengal2 n bengap8pon..jgn dok sedap mulut dok kta banduan2 kt orng.lani TUHAN byr cash korang3 tau x? Nnt kn time korang3 kn msk jail plak bru pdn ngn muke...aku Doakn korang2 ni dpt balasan yg setimpalnye dr TUHAN d ats kelatnatan mulut8 korang tuuuuuuuuuuuuuuu...DSAI 2 byk jasanya pd negarani gak n jgn la korang yg bagang3ni x tau nk menghargainye langsungggggggggggg........

Anonymous said...

Ai marah sangat nampak. Sbb idola pujaan ko terbukti MELIWAT DAN KENA SUMBAT DALAM JEL KE atau SEBAB TITLE BANDUAN PENJENAYAH LIWAT

 
Blogger Templates