Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, February 11, 2015

DUA KLIP VIDEO, PECACAI TUA SI KETUM ANCAM NAK BUNUH ANGGOTA POLIS!!!



Dua klip video daripada dua paparan dan sudut yang berbeza, namun melibatkan individu yang sama, sumpah seranah yang sama, maki hamun yang sama, malah ancaman yang sama!!!

Penyokong tegar merangkap pecacai Anwar Ibrahim yang tidak pernah membaca dan menggunakan otaknya untuk menganalisa semua maklumat, sebaliknya sekadar menerima segala-gala yang disumbat ke dalam otaknya oleh konco-konco Anwar, selain mudahnya akidahnya goyang walaupun sebelumnya, dia juga merupakan antara yang turut berbaris dalam saf bersolat hajat berimamkan USTAZ JAM 3 PAGI.

Keputusan tidak memihak kepada kehendaknya, dan dia cuba melepaskan kemarahan kepada anggota polis yang mengawal keadaan. Walaupun jumlah penyokong Anwar Ibrahim, tidaklah seramai mana pun, tetapi perangai mereka, tidak ubah seperti haiwan yang sedang berebut untuk memakan bangkai.

Dan lelaki Melayu tua itu, merupakan salah SEEKOR BINATANG yang dimaksudkan!


Mungkin kerana terlalu kecewa, ancamannya UNTUK MENGEBOM POLIS seperti yang diungkapnya berkali-kali kurang diberikan perhatian. Tetapi berdasarkan kepada kesungguhan yang ditunjukkan oleh lelaki tua tersebut yang dipanggil 'Wak' dan cuba ditenangkan oleh seorang wanita yang dipercayai isterinya, permusuhan yang ditunjukkan oleh lelaki tersebut kepada anggota polis, ditambah pula dengan ketaksubannya kepada Anwar Ibrahim selain melihat semua sistem di Malaysia sebagai tidak adil, kejam dan tidak menyebelahi Anwar Ibrahim, memperlihatkan kecenderungannya untuk melakukan perbuatan yang bersifat subversif dan amat merbahayakan keselamatan serta ketenteraman awam. 

Ancaman untuk MEMBUNUH dengan cara MENGEBOM anggota polis yang dimaksudkannya seperti yang terkandung dalam klip video di atas, sewajarnya dipandang berat!!!



9 comments:

Anonymous said...

TANGKAP JER....

Anonymous said...

Tak lama kenalah tu. Main2 dgn bom pulak. Letak mercun bola dlm bontot dia baru tau...

Ted Manoff said...

Dia bom mati satu anggota polis kita nanti kita bom pencachai mampos 100 penchachai ...apa depa ingat nyawa polis kita nilai sekupang dua kot...harami punya penchachai

Anonymous said...

Ni lah. Typical contoh penyokong pr yg taksub... Ingat dia saja yg betul. Ingat dia tahu semua fakta2 yg.dibicarakan. Terimalah hukuman Anwar dgn hati.yg terbuka.. Dia tu bukan.malaikat.. Tapi hanya manusia biasa yg tak.terlepas dari melakukan kEsalahan..

Anonymous said...

Saya tak pandai sangat menulis..tapi catatan saya ini bila melihat orang melayu yang memaki hamun PDRM yang lambang PDRM yang di pakai pada topi mereka menjunjung dua nama besar ALLAH swt dan Muhammad Rasulullah..layakkah mereka ini dihamun di maki atas pekerjaan mereka dengan apa yang sentiasa dijunjung diatas kepala mereka???..
lupakah " Wak" pemaki dalam video diatas bahwa "FIRMAN ALLAH..jika sesuatu itu HAK kamu biarpun berjuta rintangannya ianya tetap HAK kamu namun jika ianya BUKAN MILIK DAN HAK kamu biarpun bumi ini sebagai ganjaranya ianya tetap BUKAN HAK KAMU"..
siapakah kita untuk mengubah Qada dan Qadar yang ditetapkan ALLAH..
untukmu "WAK" ..kita hanya HAMBA ALLAH wak..HAMBA ALLAH yang tiada kehebatan langsung..nafas kita ini pun ALLAH bagi pinjam je "WAK"..
andainya IZRAIL mencabut nyawa "WAK" sewaktu memaki orang..dapat wak bayangkan ketika WAK sedang memaki makhluk ALLAH ..nyawa "WAK" dicabut oleh IZRAIL..
manisnya jika di jemput IZRAIL tika sedang solat namun jika sedang memaki hamun dijemput IZRAIL "WAK"????
"FIRMAN ALLAH"..sesungguhnya aku (ALLAH) lebih mengetahui dari apa yang tidak kamu ketahui..(usahlah memberati dirimu dengan urusan yang tidak kamu ketahui)..

Anonymous said...

Tangkap meraka, tarik kerakyatan. suruh berjuta-juta pengkhianat ni pulang ke china atau pergi ke amerika macam alvin lanchow tu. Masa tu baru tahu langit tinggi atau rendah.

Anonymous said...

Maki hamun nya mencerminkan akhlaknya sendiri.

albi said...

Segala yang dimaki di hamun di caci pasti akan terpalit kepada diri sendiri. Tunggu saje masanya!

Anonymous said...

KPN (PDRM) WAJIB DAN PERLU BETINDAK. BILA ORANG ISLAM ATAU BUKAN ISLAM MEMAKI PDRM yang membawa Kalimah Allah/Muhammad sawdengan lebel Babi/Anjing/Pu....mak" bererti menghina Allah/Nabi Mohammad saw.

 
Blogger Templates