Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, February 12, 2015

PUAK PKR TERLUPA YANG DR.MAHATHIR ADALAH MUSUH UTAMA ANWAR, WAN AZIZAH,NURUL IZZAH DAN KELUARGA MEREKA!!!



Entah idea siapa, entah petunjuk atau laduni mana, atau barangkali terpedaya dengan beberapa kenyataan keras Tun Dr. Mahathir yang mahukan Najib mengikut kaedahnya mentadbir dan menyelesaikan segera persepsi tentang kewangan dan ekonomi negara, puak-puak PKR buat tunjuk perasaan di hadapan Ibu Pejabat PKR Tropicana dengan kain rentang yang mendesak pucuk pimpinan PKR melantik Tun Dr. Mahathir sebagai KETUA UMUM (KETUM) menggantikan TUAN ANWAR IBRAHIM KETUM (TAIK).


Dalam masa yang sama, satu kenyataan menyeru agar ahli-ahli PKR yang anti dengan Azmin Ali, berkumpul di hadapan Ibu Pejabat PKR Tropicana esok untuk penyerahan memorandum kepada pucuk pimpinan.

Mungkin setelah melihat keagresifan Tun Mahathir memarahi dan menegur anak didiknya, PKR berasakan Mahathir akan menyerang dan menjatuhkan Najib Abdul Razak sebagaimana yang dilakukannya pada zaman pentadbiran Abdullah Badawi yang akhirnya menyaksikan BN kehilangan majoriti dua pertiga buat kali pertama dalam sejarah pilihanraya umum negara pada tahun 2008. Justeru sebahagian daripada penyokong PKR beranggapan, Tun Mahathir akan menyertai PKR dan menggulingkan Barisan Nasional sama seperti tanggapan yang mereka buat pada ketika Tun Mahathir keluar UMNO dan melakukan serangan ke atas Abdullah Badawi yang dasar-dasarnya telah meruntuhkan ekonomi dan kewangan negara.


Najib telah mengambilalih pentadbiran negara pada tahap yang amat 'menyedihkan' dan terpaksa bekerja keras memulihkan semula kerosakan yang telah berlaku dari tahun 2003 sehingga 2009. Beberapa dasar pemulihan yang dibuat oleh Najib, barangkali terlalu berhati-hati dan dilihat mendedahkan negara kepada hutang besar yang akan menjejaskan ekonomi dan kewangan negara.

Ditokok pula dengan tohmahan, fitnah dan hasutan daripada DAP dan PKR sendiri, membuatkan para penyokong PKR tenggelam dalam dunia fantasi mereka sendiri. Justeru apabila Tun Mahathir dilihat senada dengan mereka, mereka segera cuba mengambil kesempatan.

Atau barangkali juga sebenarnya ada WAYANG TINGGI yang sedang dimainkan dalam usaha untuk merosakkan imej Najib Abdul Razak menerusi 'perbalahan' dengan Tun Mahathir. Apatah lagi, Azmin Ali yang merupakan Timbalan Presiden PKR merangkap Menteri Besar Selangor, seringkali dilabelkan sebagai BUDAK MAHATHIR yang dijadikan TROJAN HORSE untuk merosakkan PKR dari dalam.


Namun berbeza dengan Abdullah Badawi, Najib Abdul Razak tidak menjawab atau memberikan sebarang reaksi langsung negatif kepada sebarang kenyataan Tun Mahathir. Sebaliknya dia cuba melaksanakan tugasannya berdasarkan kemaslahatan rakyat Malaysia pada masa kini, bukan lagi berdasarkan pembangunan dan perintisan pada awal-awal tahun 80-an yang menyaksikan pergelutannya lebih parah. Apatah lagi pada ketika Malaysia sudah berada tinggi, tiba-tiba sahaja strukturnya diruntuhkan menyebabkan kaedah perlaksanaannya berubah sama sekali.

Yang pasti, kaum PKR mahupun yang menyokong Anwar tetapi berada dalam kem pro-Najib, akan cuba menjadikan Mahathir sebagai satu ancaman kepada Najib Abdul Razak.

Cuma yang mereka tidak tahu ialah, Mahathir dan Najib sebenarnya jauh lebih akrab berbanding Azmin-Anwar Ibrahim!!!!




6 comments:

Anonymous said...

Dir dah hantar melayu sorang india sorang cina sorang bawa karung goni

Anonymous said...

Hahahaha...rasanya mental lah puak puak PKR ni...di orang fikir Tun M begitu bodoh dan gila macam si peliwat tu....hahahah hahahah...jom start hari ini kita gelakkan mereka mereka ini dengan me viral kan gelak hingga terkeluar air mata...lawak segala megaaaaaaaaa.....hahahaha...mental...mental

Anonymous said...

PKR ditubuhkan asalnya tak puas hati ngan tun m..nyanyok ke mende puak2 ni.

Anonymous said...

KAAAAH.....KAAAAAAAH......KAAAAAAH.....

Anonymous said...

AKU PUN NAK GELAK JUGAKKKK...!!
KAAAHHHHH.... KAAAAHHHH.... KAAAAHHHH...
PAKATAN TAIK MEMANG CAMNI..
OTAK MERENG... DOK HIDU PUNGKOK ANWAR...
KAH.. KAH.. KAH.. KAH.. KAH.. KAH..!!!!!
SAMPAI NAK TERKELUAQ TAIK AKU GELAK...!!!!!!!!!

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

 
Blogger Templates