Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, March 8, 2015

SEORABG WARGAKOTA MAKI WAN AZIZAH DAN RAFIZI RAMLI KAU-KAU KERANA DEMONSTRASI BODOH MEREKA!!!


Masa bercuti sekeluarga ke New Zealand, tak pula ajak para penyokong memenuhi jalanraya, mengganggu dan menyusahkan pengguna-pengguna yang lain serta menuntut agar percutian mereka sekeluarga yang dibiayai sepenuhnya oleh Kerajaan Malaysia memandangkan Anwar, Wan Azizah dan Nurul izzah adalah wakil rakyat, dinikmati sama oleh penyokong.

Tapi apabila mereka berasakan mereka sudah tersepit, para penyokong diminta bersama-sama mereka menyusahkan majoriti yang tidak gemarkan demonstrasi gaya zaman batu itu tanpa malu-malu.

Dan kerana itulah seorang warga kota naik angin serta mencabar kepimpunan PKR untuk bersemuka dengannya. Dan wargakota tersebut tidak bersendirian sebenarnya kerana lebih ramai yang lain turut menyatakan perkara yang sama.

Sama ada cabaran berkenaan sesuatu yang tulen atau sebaliknya yang pasti si pembuat posting mensapat sokongan besar. Rata-rata orang ramai marah dengan demonstrasi berkenaan yang lebih banyak menyusahkan semata-mata kerana seorang Anwar.

Selain kegagalan memperolehi 10,000 orang untuk demonstrasi tersebut, hujan sebentar yang turun di kawasan femonstrasi telah merencatkan 'semnagat' juang para penunjuk perasaan itu dalam tempoh yang terlalu singkat.


14 comments:

Anonymous said...

Adalah jelas Wan Azizah dan puak dia telah melakukan kezaliman keatas orang ramai dengan perlakuan sombrono mereka. Orang ramai yang mempunyai urusan amat terganggu. Mereka yang berniaga hilang pendapatan. Sumpahan lahanat mereka-mereka yang dizalimi Wan Azizah anak beranak dan puak-puak mereka akan tanggung sehingga ke-akhirat. Dengan sumpahan lahanat ini maka Anwar akan terus terima bala dan seksaan dalam penjara, Wan Azizah dan anak beranak akan terus dipinggir dari arus politik dan dihina masyarakat (sekarang nie pun DAP dan PAS dah pinggir Wan Azizah dan PKR). Penyokong-penyokong Wan Azizah akan jugak ditimpa bala dengan kesusahan, kucar-kacir, huru-hara, KESEMPITAN BERPANJANG....Bertaubat dan jangan menyusahkan orang lain.

umno taik said...

Pencacai umno tu... Macam ko la pencacai umno jugak... Sebab tu dia marah... Hihihiiii

Anonymous said...

MEREKA BERTOPENG MAANUSIA , TETAPI berakalkan...............

Zainal said...

Syabas tuan, saya pun terujua untuk bersemuka dengan mereka. Undang-undang tidak diperdulikan. Jika rakyat bernegara tidak patuh kepada perlembagaan dan undang-undang negara layaklah mereka tinggal di negara yang tidak amalkan undang-undang.
Tahniah saudara.

Anonymous said...

kpd saudara umno taik sila call no yg tertera kt screen shot..tak payah cakap banyak!

Anonymous said...

Fenomena biasa hidup di kota...jalan akan selalu kena tutup kalau Thaipusam, Depavali, Najib nak lalu, sambut merdeka dll...kalau tak tahan cabaran meh dok di kampung...

Anonymous said...

Memang patut pun keluarga puaka tu kena maki.

anakmalaysia said...

Anon 9.43am...cuti pun jalan tak tutup mcm ni ya...ni keluarga putar belit arahan Al Juburi cukup menyusahkan org ramai...mereka pikir kawasan ni bapak dorang punya boleh buat suka hati..undang2 ada semua nak langgar..manusia jenis apa ni..dah le kalah pilihanraya terima le kena penjara perbuatan si ketum kata konspirasi...apa ni?????? ...bandaraya kepunyaan kita semua..hormati dan timbang rasa le semua apa benda nak kecoh2...

Anonymous said...

buatla kat jalan bukit bintang dan petaling baru tau?. ini kat tempat orang melayu cari makan.. menyusahkan orang aja ..bodo punya olang pkr

Anonymous said...

Eh, peliwat pun ada sini. Apa bikin MeMenyalak kat sini. Tulang anjing takde kat sini.

Anonymous said...

Kepada saudara umno taik, lebih baik pi bagi Anuar toron pungkok hang lepas tu hang hisap butuh dia ...dpt duit banyak tau ! !.

Anonymous said...

Kau tu pencacai dap komunispig. Melantak usus babeee muka tentu dah jadi rupa babeee....oik..oik

Anonymous said...

Maki je keluarga lintang pulang 69 ni. Bapak suka jubo lelaki, anak cerai berai, bini doktor ciplak. Podah orang dah menyampah dengan Anwar al jubs, dapigs dan sekutunya. Takbir!!

Anonymous said...

Kepala bapak kau lah, menyusahkan semua org tak mengaku. Perangai mcm taik. Patutlah ketua ko suka lobang taik, korang pun sama dua kali 5.

 
Blogger Templates