Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, May 6, 2015

HINANYA PAS DI MATA PKR... PERJUANGAN HUDUD DIKATAKAN PERJUANGAN BODOH, DAN PARA PENYOKONG PAS DIHALAU BAK ANJING KURAP OLEH PENYOKONG PKR!!!



Klip video di atas bukanlah satu lakonan semula. Bukan juga sebuah sandiwara dengan kelibat kamera televisyen mahupun lampu limpah yang agak panas. Sebaliknya itu adalah situasi sebenar yang berlaku di Permatang Pauh. Situasi yang memperlihatkan bagaimana terdesaknya PKR yang menjadikan PAS sebagai musuh mereka, walaupun pada masa yang sama, memaksa PAS memberikan sokongan dan bekerjasama dengan mereka.

Begitulah nasib PAS.

PAS di mata PKR, hanyalah ANJING KURAP yang boleh ditolak ke tepi ke kanan, disuruh menjilat, menjilat, disuruh mencangkung, mencangkung....

Sama ada PAS sedar atau tidak, seringkali mereka dialpakan dengan pelbagai janji yang kemudiannya dimungkiri oleh PKR dan DAP. Malah tidak cukup dengan pemungkiran janji, mereka juga dihina apabila cuba mengingatkan kembali janji-janji yang telah dibuat oleh PKR dan DAP kepada PAS.

Itu yang berlaku di hadapan Masjid Kubang Semang, Permatang Pauh apabila flashmob yang dibuat oleh sekumpulan penyokong PAS, bukan sahaja dikasari, bahkan barang flashmob dimusnahkan dan mereka juga dihalau seperti anjing kurap oleh para penyokong PKR.

Isu Hudud di PRK Permatang Pauh ternyata merupakan satu isu yang telah memporak-perandakan jentera pilihanraya Pakatan haram Pembangkang.

Akar umbi PAS berpegang kepada Hudud, perjuangan asas PAS tetapi PKR cuba menutup isu Hudud ini dengan pelbagai propaganda murahan yang tiada kena mengena dengan isu tempatan di sini.

Malah, kekalutan Pakatan haram Pembangkang yang bercelaru tiada arah untuk berkempen di PRK Permatang Pauh ini semakin terserlah. Hudud yang menjadi perjuangan asas PAS menjadi tunggang langgang dengan pelbagai kenyataan yang pasti menimbulkan marah ahli-ahli dan penyokong-penyokong PAS di Permatang Pauh. (SUMBER)


Kebencian PKR kepada hudud dan perjuangan PAS, terserlah dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh salah seorang anak Anwar Ibrahim-Wan Azizah, Nurul Nuha. 

Nurul Nuha mempersoalkan perjuangan PAS yang lebih mementingkan hudud berbanding bapanya, Anwar Ibrahim. Anak perempuan Anwar Ibrahim yang pada mulanya dicadangkan sebagai calon PRK Permatang Pauh tetapi digantikan oleh ibunya pada saat-saat akhir turut mengungkit kononnya PAS kuat kerana Anwar Ibrahim, justeru mereka perlu membalas budi tersebut. 

Lebih menarik lagi ialah, Nurul Nuha menganggap para penyokong dan pengundi PAS adalah SANGAT BODOH sekiranya tidak mengundi ibunya, esok!!!

Sampai begitu sekali hinanya PAS di mata PKR!!!


6 comments:

Anonymous said...

Papa lagi penting dari hudud??

Memang satu keluarga ni macam PUKIMAK!

Anonymous said...

Perjuangan membodohkan semua manusia demi membebaskan papaliwatnya?
Kenapa terlalu bahlol anak beranak Anwar.. belum puas memperkudakan rakyat demi papajahatnya?

Kita harap pengundi Permatang Pauh takkan jadi munafik lagi bahlol untuk undi atas niat membebaskan peliwat dan penjahanam negara, berbanding tuntutan perjuangan mendaulatkan hukum Islam.


Allahu AKbar!!

Anonymous said...

Tahi mana boleh campur skaya.

Anonymous said...

Jiwa kosong rupanya si nuha ni....bawak2 la bertobat...pilihanraya datang dan pergi tapi hinaan sebegitu akan kekal abadi di permatang pauh dan seluruh ahli PAS..

Anonymous said...

Yang bertanding adalah antara PKR, BN dan Bebas... apa kena mengena dengan PAS? Jika tidak sokong pun tak payahlah bodohkan diri sendiri dan lebih elok duduk diam-diam kat markas atau rumah. Masa mengundi, hah masa itu tentukan sama ada nak sokong atau tidak. Adalah lebih Islamik jika puak PAS ini pi demo kat rumah Khatib yang berkhutbah salah guna masjid merosakkan perpaduan ummah. Kan itu lebih baik? Jangan jadi sabotaj.... ah memang ahli PAS kaki sabotaj termasuklah yang jadi kaki tangan kerajaan... bodoh.

Anonymous said...

Hahahaha..

 
Blogger Templates