Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, May 7, 2015

PENYOKONG PKR KEPUNG POLIS PEMUSNAH BOM DI PERMATANG PAUH TENGAH MALAM TADI!!!



Ia adalah prosedur biasa.

Namun para penyokong PKR yang sudah terlalu teruk dihantui oleh bayangan yang mereka sendiri cipta, selain tidak percaya dengan wakil-wakil mereka yang ada dalam pusat-pusat pengundian serta pusat penjumlahan undi, tela menyebabkan mereka bertindak secara tidak sewajarnya.

Cerita tentang pengundi hantu, dimomok-momokkan dan diperbodoh-bodohkan oleh enigma pengundi hantu oleh para pemimpin PKR, khususnya seperti Rafizi Ramli, telah menjadikan para penyokong PKR cukup percaya, SPR bekerjasama dengan polis untuk memasukkan undi-undi hantu ke dalam kotak-kotak undi bagi memenangkan calon UMNO-BN.

Itulah yang berlaku malam tadi di Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Permatang Rawa, apabila sekumpulan anggota polis unit pemusnah bom yang melakukan rutin tugas bagi melakukan pemeriksaan keselamatan akhir di salah sebuah pusat mengundi untuk PRK Permatang Pauh, telah dikepung oleh lebih kurang 100 orang penyokong PKR yang diketuai oleh seorang individu bernama AMIR GHAZALI.

Kejadian berlaku lebih kurang jam 10:30 malam tadi. Rutin pemeriksaan itu merupakan salah satu prosedur keselamatan yang diambil dan dilaksanakan bagi memastikan proses demokrasi berjalan lancar tanpa sebarang masalah termasuklah serangan keganasan bagi tujuan menggagalkan proses pengundian selain membunuh nyawa awam.

Pusat mengundi itu akan dibuka pada jam 8:00 pagi esok untuk proses memilih Ahli Parlimen baru Permatang Pauh. Selain polis, akan bertugas juga adalah kakitangan SPR selain wakil-wakil daripada parti-parti yang bertanding termasuklah dari PKR yang bertindak sebagai pemantau. Mereka semua akan terus berada di pusat tersebut sehinggalah ianya ditutup dan kotak undi kemudiannya akan dibawa ke pusat pengumpulan, juga dengan digiring antara lain wakil-wakil dari parti yang bertanding.


Justeru, cerita tentang kotak undi palsu yang sudah disiapkan lebih awal, TERLALU MUSTAHIL akan wujud.

PKR telah menghebahkan lebih awal tentang PENGUNDI HANTU, kotak undi palsu dan sebagainya kepada para penyokong mereka dalam usah auntuk menggagalkan proses demokrasi selain bertujuan untuk menimbulkan provokasi dan ketidakpercayaan kepada SPR dan pihak berkuasa apabila keputusan tidak memihak kepada mereka.

Sehingga ke hari ini, walaupun PKR telah menjayakan beberapa demonstrasi atas alasan Blackout, pengundi hantu, senarai pengundi meragukan dan sebagainya, mereka masih gagal membuktikan tuduhan yang dibuat.

Tindakan menghalang yang dilakukan oleh para penyokong PKR di Sekolah Menengah Kebangsaan Permatang Rawa, jelas menunjukkan mereka sudah menderitai penyakit otak yang sangat kronik!!!


4 comments:

Anonymous said...

Memang teruk! Banduan dijadikan WIRA! bangang..

akmy said...

Pembangkang dan Kafir harbi DAP mempunyai perancangan jangka panjang dengan bantuan yahudi..mereka telah berjaya “mengkafir-harbikan MCA dan Gerakan” dan kini berjaya melunakkan PAS..hanya dalam kempen Rompin barulah penceramah PAS tidak “diiringi” oleh kafir harbi.. ….gerakan evangelis global, sedang merancang sesuatu untuk menggugat kestabilan negara sekaligus menggugat keharmonian antara kaum yang sedia lama terjalin di Malaysia..dalam bab Dominionism and ChristianZionisme in Malaysia, Ian Buchanan mendedahkan statistik sebanyak 70% penganut Kristian di Malaysia adalah Evangelis. Gerakan Evangelis ini dipengaruhi agenda global imperialis barat dan Yahudi, faham mereka adalah Christian Zionism dan Dominionism. Walaupun tidak semua Evangelis di Malaysia berfahaman ekstremis begini, tetapi trend yg meningkat saban tahun membimbangkan..
AIDCNews – 15/08/12 – Seorang pembaca meminta kami menyiarkan semula tulisan ‘Angela’ berkenaan lingkaran Anwar Ibrahim dengan Jesuit, Freemason dan New World Order (NWO) yg pernah disiarkan di sini..“Nanti orang keliru dengan mengatakan Anwar hanya terlibat dengan Freemason (zionis), sedangkan Anwar juga terlibat dgn Jesuit (Kumpulan Jesus)… ini berkaitan Jesuit-Yahudi-Freemason Illuminati New World Order.
.. Shen Yee Aun (SYA) bekas Setiausaha Pemuda Sosialis DAP Klang mendedahkan jika Anwar Ibrahim, BERSIH, SUARAM dan Malaysiakini ditaja oleh National Endowment for Democracy (NED), maka DAP pula ditaja oleh Socialist International.. kaitan atau rantaian belakang tabir puak pembangkang ini ialah organisasi pro-demokrasi di Amerika Syarikat dengan tali barutnya di Malaysia..segalanya ada dalam media alternatif dan bukanlah lagi satu rahsia..malah satu buku setebal 131 halaman telah dihasilkan oleh organisasi AS itu sejak 2009..rupanya sudah habis seluruh pelusuk negara mereka redah untuk mengajar rakyat bagaimana hendak menolak BN.
Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Jeff Ooi, Elizeberth Wong, Tian Chua, Tony Pua dan beberapa lagi pemimpin DAP dan PKR Kristian telah mengadakan pertemuan dengan pastor-pastor dan wakil-wakil gereja dari luar negara untuk membincangkan dua perkara penting menjelang Dua Kali PRU kelak. Target mereka yang pertama ialah PRU13 dan kedua PRU14… Dalam temuramahnya dengan Malaysian Digest pada minggu lepas itu, naib presiden PCM Huan Cheng Guan juga mendakwa fanatik Kristian telah meracuni minda orang Cina agar menentang BN (“Huan also alleged that fanatic Christians are the ones spoiling the minds of Chinese people to go against BN”).
Ada yang kata Anwar dizalimi dua kali, kalau pasal tuduhan liwat, semak fakta betul2, jangan sampai jadi tukang sambung fitnah..mat sabu yang mulakan kata “depa tuduh aku khalwat, tu yang Anwar main belakang depa tak kata apa pun” maka riuhlah dalam ceramah PAS mat sabu gelar Anwar Pak Syeikh Anwar al-jub***..apa tak ada gelaran yang lain kaa? Karpal sampai bawa salahlaku Anwar ke siding parlimen..Taib Azamudden turut buat rakaman video dengan mangsa “al-jub***” Anwar..Ahmad Awang pun pernah kata Anwar telah langgar 9 dari 10 pesanan ulama masa jadi TPM..adik Azmin MB pernah cerita Azmin menangis masa balik dari jepun sebab telah di “al-jub***” oleh Anwar dan berbagai cerita lagi oleh kawan2 rapat Anwar, bukan sorang dua malah berpuluh2 tokoh besar..masa Anwar TPM & T/Presiden UMNO macam2 tuduhan oleh PAS dan DAP sampaikan Anwar pernah dicabar bersumpah dalam Masjid Permatang Pauh tapi Anwar tak hadir..Anwar bukan dianiaya oleh UMNO/BN..Anwar mangsa perbuatannya sendiri yang mudah dieksploitasi..sebab itu dengan kelulusan tak seberapa, Anwar boleh menjadi pensyarah pelawat di university yahudi/kristian di USA..rumah pun jutaan RM bak istana dan dikatakan harta kekayaan sampai ke Afrika Selatan….mengenai budak2 yang kepung unit bom ni, tau je lah, dapat duit poket sikit, duit rokok, air mineral cukuplah bagi mereka…kan duit yahudi dan kafir harbi sedang turun kat P.Pauh.

Anonymous said...

Mmg teruk bos PKR kat sini, perangai huduh!

Anonymous said...

Semua masalah negara berpunca dr anwar..

 
Blogger Templates