Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, May 24, 2015

PERTEMBUNGAN PENGUSAHA PASIR DENGAN PENTERNAK IKAN PATIN... DUA-DUA MELAYU, CUMA YANG SATU BERCAKAP BAGI PIHAK ORANG LAIN!!!



Jam 3:00 petang tadi, blog ini telah menyiarkan satu masalah yang pernah disiarkan oleh TV3 sebelum ini ialah pertembungan antara pengusaha-pengusaha ikan patin sangkar dengan pengusaha pasir di Temerloh. (BACA DI SINI

Tidak lama selepas disiarkan di Blog dan di Facebook Sdr. Khaidir Ahmad sendiri, pihak yang menjadi punca dan segala masalah di Temerloh, muncul memberikan penjelasan dengan menyalahkan para pengusaha ikan patin dengan alasan, pihaknya telah menerima status TOL untuk menyedut pasir di lokasi yang sama. 

Jom kita baca apa yang ditulis dan didedahkan oleh Sdr. Khaidir Ahmad.

BUKTI TERBARU SIAPA DI BELAKANG DIA...

Ini komen anak pemilik TOL pasir.

Cara dia tulis macam Sg Pahang di kampung saya tu bapak dia yg punya.

Dia cuma sebut saya mohon TOL sangkar di kawasan berhampiran selepas bapak dia dapat kelulusan TOL.


TAPI DIA TAK SEBUT, KAWASAN YG BAPAK DIA DAPAT KELULUSAN TOL ITU DIKELILINGI TERNAKAN IKAN DLM SANGKAR YG DIUSAHAKAN OLEH PENDUDUK TEMPATAN BERPULUH TAHUNSEBELUM BAPAK DIA MOHON TOL TU DAN DIA TAK JELASKAN MACAM MANA PERMOHONAN TOL DI TENGAH SUNGAI YG PADAT DGN SANGKAR IKAN TU BOLEH DILULUSKAN. CUMA DIA "TERSEBUT" RATUSAN RIBU DIBELANJAKAN UTK MEMOHON PERMIT TOL PASIR YG MENGAMBIL MASA BERTAHUN UTK DILULUSKAN!!!

(KENAPA ADO SEBELUM INI TIDAK LULUSKAN???)

(ADA BUKTI KE DUIT RATUSAN RIBU TU DLM AKAUN DIA ORANG NI???)

Mereka ni org luar yg mahu membunuh perusahan ternakan ikan sangkar penduduk tempatan dan sudah terbukti operasi percubaan pam pasir di tapak TOL berkenaan sebelum ini adalah secara alibaba tauke Cina.

Dia cakap saya ada agenda dan saya nak jawab....

MEMANG SAYA ADA AGENDA UNTUK MENYELAMATKAN SUNGAI PAHANG DRP PENCEMARAN LEBIH TERUK HINGGA MEMBUNUH PERUSAHAAN TERNAKAN IKAN PATIN DLM SANGKAR YG DIUSAHAKAN OLEH 100% ANAK MELAYU TEMPATAN!!!

Komen Nor Ain Hamzah ini boleh dijadikan bukti yg selama ini saya cari dan ia tiba2 dtg bergolek!!!
InsyaAllah satu persatu kemungkaran akan terbongkar dan kebenaran akan terserlah. 

KHAIDIR AHMAD

Nota The Saviour:

KITA TUNGGU PENJELASAN DARIPADA ADO DAN DO TEMERLOH PULA... KALAU ADA LA...


5 comments:

Anonymous said...

la...ada 'tersebut' ADO. dulu tak lulus sebab keliling penuh sangkar patin. kini sebab dah belanja puluhan ribu, ADO kasi lulus. yang pasti ADO bukan penggemar gulai masam ikan patin. hahaha...kalau betul la, kemana perginya duit piluhan ribu tu. masuk akaun mana agaknya. kita tunggu....

Ted Manoff said...

Rasuah..rasuah..

Anonymous said...

jangan benarkan lagi PENGGADAI negara berleluasa.

Ada jawatan , jadi babi tunggangan kerana rasuah.


Dahlah jadi babi tungganagan, nak bunuh melayu pulak..


siast harta, bank akaun- jika ada unsur yg tidak munasabah, harta tersebut patut dirampas & dilelong. Perniaggan haram patut disita.

Anonymous said...

SPRM awak kat mana..awak kat mana...

Anonymous said...

First step, repot SPRM dulu. Tau la nasib dia nanti.

 
Blogger Templates