Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, June 4, 2015

KESIAN SUNGGUH KAT ZAID IBRAHIM NIH... SEL-SEL OTAKNYA SEMAKIN TERUK KEROSAKANNYA SAMPAI TAK BOLEH DIPULIHKAN LAGI!!



Antara pencen dan golongan KUCIWA yang masih terus bersuara adalah Zaid Ibrahim, sang oportunis yang meneka, Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat akan menang pada PRU-13 serta merampas Putrajaya dari UMNO-BN.

Zaid Ibrahim, bekas Ketua UMNO Bahagian Kota Bharu yang pernah digantung keahliannya kerana politik wang, pernah diangkat sehingga menjadi menteri undang-undang ketika di bawah pentadbiran Abdullah Badawi tetapi kemudian memilih untuk menyokong Anwar Ibrahim sebab dia diberitahu Pakatan Rakyat, khususnya PKR amat kuat.

Dia cuba menjadi Timbalan Presiden PKR tetapi gagal. Dia cuba menjadi Ahli Parlimen PKR Hulu Selangor tidak lama selepas dia masuk PKR secara rasmi tetapi dia juga kalah. Kemudian selepas gagal menjadi Timbalan Presiden PKR, mengambilalih sebuah parti picisan dan menukarkan namanya sebagai KITA untuk dia bergelar Presiden. Namun akhirnya, dia tetap tidak ke mana-mana.

Zaid Ibrahim tanpa UMNO hanyalah haiwan politik yang kelaparan dan tidak berpadang!!!

Kecewa dan kalah di mana-mana, Zaid Ibrahim cuba menunjuk pandai untuk mengatur perjalanan UMNO dan PAS. Bukan main lagi dia mengutuk, mencerca dan memperlekehkan Najib dan Abdul Hadi Awang.

Zaid Ibrahim langsung tak sedar diri, buta mata hati dan otaknya diserang penyakit kecamuk yang amat kronik!

Konon-kononnya demokrasi dalam UMNO dan PAS sudah mati kerana calon-calon kegemarannya tumbang atau tidak berani muncul menentang arus. Dan yang paling menarik ialah apabila Zaid melabelkan orang Melayu sebagai PEMALAS UNTUK BERFIKIR.

Fikir kepala hotak dia...

Nak fikir macam dia? Fikir sampai yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran? Ingat orang Melayu tak boleh fikir ke, manusia seperti Zaid Ibrahim banyak dapat projek ketika dalam UMNO tetapi memekak selepas tidak dapat lagi projek dan kemewahan.

Golongan pencen dan KUCIWA seperti Zaid Ibrahim ni sebenarnya tidak lebih mulia tahapnya berbanding ABDUL RANI KULOP!!!

3 comments:

Anonymous said...

Tu lah bahana minum arak..

maae said...

he..he.. libas lipas ini gang ! Lipas semua orang geli.. tidak tahu kenapa..

Anonymous said...

Terlajak pandir jadi ini macam la.

 
Blogger Templates