Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, August 30, 2015

BERSIH 4.0: LAPORAN LEWAT MALAM... DAP DAN PENYOKONG BERJAYA 'TAWAN' MASJID JAMEK!!!



Bahagian kedua demonstrasi BERSIH 4.0 tajaan DAP, dilihat berjaya mencapai matlamat mereka.

Kini Lim Kit Siang sudah mampu berdiri megah sambil memberikan ucapan dan mengucapkan tahniah kepada para pengikutnya di luar pekarangan Masjid Jamek menjelang tengah malam. Sekaligus menandakan 'kejayaan' DAP menguasai Masjid Jamek dan menunjukkan bahawa tiada sesiapa pun yang dapat menahan DAP daripada merampas negara ini.






Di laluan keluar masuk ke Masjid Jamek, para pengikut dan penyokong DAP telah berkumpul, sekaligus membentuk halangan dan bentengan untuk mana-mana orang Islam masuk ke Masjid Jamek tanpa kebenaran mereka, sepertimana yang dilakukan oleh tentera-tentera Zionis yang memasang halangan dan hadangan untuk keluar masuk ke kompleks Masjidil Al Aqsa di Baitul Muqaddis.



Keadaan di luar Masjid Jamek Kuala Lumpur dan kawasan sekitarnya termasuklah Dataran Merdeka seolah-olah telah dikuasai oleh tentera-tentera penjajah. Pihak berkuasa nampaknya langsung tidak berfungsi dan mampu berbuat apa-apa. Berselindung di sebalik PERHIMPUNAN AMAN walaupun ternyata perhimpunan itu sendiri telah diberikan status HARAM dan melanggar peraturan mahupun AKTA PERHIMPUNAN AMAN 2012 sendiri, DAP kini bagaikan satu kuasa yang tidak sudah menguasai segala sektor di negara ini, sama ada dari segi ekonomi mahupun politik. 



Kini para penyokong DAP dan sebangsa dengannya sudah boleh berdiri megah kerana mereka adalah kuasa yang perlu ditakuti dan perlu dipatuhi.



HOLA DAP!!!


12 comments:

Anonymous said...

hihihiiiiii... meroyan nampak? mana baju merah? kenapa tak datang? telor dah hilang ke? HIDUP DAP!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Polis Buat roblok sampai jem 2 .. 3 jam...

Anonymous said...

dorang tak bakar ke masjid tu mcm yahudi zionis buat kat masjidil aqsa?
apalah dorang ni, dah tawan contenglah dgn maki hamun, kemudian bakar, kan best ...
baru ada ummpphhh ...

Anonymous said...

Aku solat magrib dgn isya elok je,tak kena halang pun.jgn fitnah !!

Anonymous said...

Baik sungguh orang Melayu .....

Anonymous said...

Army dengan police sniper dah ready kat atas bangunan area pudu tu..tunggu masa je makhluk2 pondan ni buat hal

Anonymous said...

kaum cina buatler selalu mcmni supaya bisnes mereka bungkus cepat...jngn ingat melayu takut...kita tengok jer perangai jijik keturunan komunis, kongsi gelap hai san dan gee hin ni nak tunjuk depa kuat...keturunan yg x boleh dibg muka langsung memang mcm komunis kerja depa ni....komunis bandar yg mmbntuk budaya subversif...hantar jer golongan ini ke hong kong supaya depa faham erti sebagai rakyat sebuah negara merdeka. lps ni kita buat kat penang pulak bg pulau tu tenggelam dgn pejuang anak2 merdeka yg patriotik kpd negara.

Anonymous said...

Polis buat apa...mereka tahu jadi apa action mereka...cakap dlm tv kemain lagi tapi telor2 dah byk msk p@#* harammmmm

Anonymous said...

Kalau sekadar 99% orang cina yang berdemonstrasi ianya tidak memberi apa-apa makna!

Anonymous said...

Bubar je RAMD. Bayar gaji buta. Melayu kena hina pun diam

Anonymous said...

Sepanduk banner pun tulisan simbol (tulisan cina) ...apa yang nak diharapkan org melayu sokong diorg ni....brp percent rakyat Malaysia paham tulisan simbol bodoh nih

Anonymous said...

takkan bungkus bisnes dia orang.. lg maju ada la.. himpunan dilakukan di kwsn perniagaan melayu. pernah dipersoalkan kenapa tak buat di bukit bintang ke... petaling street ke.. low yatt ke.. kan memang itu kwsn mereka. rupanya ada agenda tersembunyi.. himpunan ini akan menyebabkan peniaga yg majoritinya melayu gulung tikar. customer akan lari ke kwsn perniagaan cina kerana dirasakan lebih aman.. boleh nampak kah permainan politik mereka? baju kuning sehelai rm 20. berapa byk dah terjual? sapa sponsor? sapa tokey?

 
Blogger Templates