Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, October 14, 2015

59 MUKASURAT PINDAAN DISERAHKAN XAVIER JUSTO KEPADA MAHKAMAH UNTUK BUKTIKAN, 'PIHAK KETIGA' YANG KEPANASAN SEKARANG,GUNAKAN UNTUK SERANG 1MDB DAN NAJIB!!!



Melihat kepada kesungguhan pihak-pihak tertentu di Malaysia yang sekarang ini sedang mempergiatkan usaha menjatuhkan Najib Abdul Razak daripada jawatan Perdana Menteri sehingga terpaksa menggunakan isu kenaikan kadar tol yang mana mereka sendiri terlibat dalam membuat keputusan memberikan keistimewaan tersebut kepada kaum kroni, ramai yang sudah dapat menjangkakan bahawa ia sebenarnya mempunyai kaitan dengan Xavier Justo, bekas eksekutif PetroSaudi yang sedang menjalani hukuman penjara 3 tahun kerana perasugut bekas majikannya di Thailand.

Transkrip perbualan WhatsApp antara Justo dengan pemain utamanya, Claire Rewcastle-Brown yang juga mempunyai hubungan rapat dengan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir, selain pengakuan bertulisnya setebal 11 mukasurat, sudah tentulah memanaskan banyak pihak terutama sekali pihak yang terlibat secara langsung menggunkan data-data curi daripada Xavier Justo untuk tujuan mensabotaj ekonomi negara dan mewujudkan ketidakstabilan politik Malaysia bagi menjaga periuk belanga kaum kroni yang terjejas, ekoran dasar Najib yang enggan tunduk kepada tuntutan kapitalis yang dicipta selama lebih 22 tahun.


Kini, apa yang ditakuti oleh golongan tersebut, semakin mewujudkan stigma dan fobia yang keterlaluan.

Xavier Justo telah menfailkan rayuan bagi meringankan hukumannya di mahkamah di Thailand hari ini. Menurutnya, dia wajar menerima hukuman yang lebih ringan memandangkan dia bukanlah orangnya yang telah meminda dokumen-dokumen yang didedahkan oleh beberapa pihak sebelum ini untuk menfitnah Najib Abdul Razak dan 1MDB.

Untuk menyokong dakwaannya itu, Justo telah menyerahkan dokumen setebal 59 muka surat sebagai bukti wujudnya pindaan dan perubahan oleh pihak terbabit.... TERUSKAN BACAAN DI BULETIN 247


6 comments:

Anonymous said...

Panas punggung nampaknya....dikit demi dikit,rancangan kantoi dan terburai.Sapa yee duk hairaki paling atas gerombolan pengkomplot ni??

Anonymous said...

kasi bakar bgi hangus..smuga Allah berikan kekuatan kpd Najib Razak..

adzzam adzzam said...

Siapa yg panas.

Kalau betul2 telus dan berani, sila kemukakan dokumen yg asal, yg original.
Ini ada pada Jutso.

Kemudian kemukakan pula yg palsu, yg ditambah2.
Ini ada pada The Edge, SR, MK etc.

Kita buat perbandingan. Kita tengok siapa yg menipu.

Kau cerita satu buku pun takkan selesai.

Berani kerana benar.

Admin ada berani siar komen aku.

Anonymous said...

apa yg panas nye? sr wsj edge sejak lama dah mintak disaman...

Anonymous said...

Not withstanding of the abv, Masalahnya , perpecahan orang melayu semakin ketara , sedang kan puak satu tu sedang membina kekuatan pengundi dan strategi untuk PRU akan datang.
Melaka n Johor bahaya.

Anonymous said...

najib ikut nasihat arwah TGNA.."kalau anjing gigit tak perlu kita jadi anjing gigit anjing tu balik..anjing kan haram"..najib tak perlu buktikan tapi yg menuduh perlu tunjuk bukti bersalah..itu lan SOP mahkamah..hanjing terurg menyalak pun tak guna tanpa bukti

 
Blogger Templates