Social Icons

Pages

BULETIN 247

Saturday, December 17, 2016

DR MAHYUDDIN PULA SURUH DR. FAIZ LETAK JAWATAN DAN MASUK PARTI POLITIK YANG DIMINATINYA SELEPAS DR. FAIZ MENGAKU TERLANJUR BIADAP KEPADA AGONG!!!



Doktor pelatih di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Kelang yang tidak suka melihat Yang Di-Pertuan Agong selain menjadi pemimpin juga menjadi abid, akhirnya memohon maaf kepada DYMM Yang Di-Pertuan Agong dan rakyat Malaysia.

Bagaimanapun,ada sesuatu yang menarik. Sesuatu yang sepatutnya menjadi pengajaran dan ilmu kepada doktor pelatih yang baru hidup ini.






7 comments:

Anonymous said...

masyarakat nak lihat tindakan mesti diambil.kita nak doktor yang berahlak mulia.singkirkan doktor seperti ini lebih awal.sebab dia tiada ahlak dan merendah-rendahkan orang yang beribadat kepada allah. sedangkan kita tahu ketaatan kepada allah amat penting berbanding lain.

Anonymous said...

Hahaha...i LIKE

Anonymous said...

Budak ni bodoh tak fikir dulu nak cakap sesuatu.

Anonymous said...

Terbaik la Dr..

Anonymous said...

Hahaha....houseman mohd faiz.

Mak bapak mesti bangga dapat anak anjing penjilat LGBT dan penjilat kapir macam ni.

azlanaini said...

Budak hingusan..

Anonymous said...

Terang2 dah buat salah masih nak menegakan benang basah,tak tahu nak membezakan ibadah dan kewajipan masyarakat. Kononnya nak memberi pandangan tapi macam orang tak sekolah. Kau dah buat tanggungjawab kau ke, hingus pun belum kering.

 
Blogger Templates