Social Icons

Pages

BULETIN 247

Wednesday, May 3, 2017

BUDAK MELAYU PENJILAT DAP HINA RAKYAT SABAH!!!



Asal sahaja sokong DAP mesti akan memandang hina orang lain selain Cina.

Dengan menggunakan muka dan bangsanya sebagai Melayu  Fahmi Zainol, salah seorang anak muda penjilat DAP yang merupakan 'graduan Sekolah Demokrasi' tajaan DAP, memperlekeh-lekehkan dan menghina orang Sabah yang baginya merupakan golongan pariah hanya kerana Sabah berada di bawah pentadbiran UMNO-BN dan Sabah tidak boleh bebas dikunjungi kerana perhubungan utamanya dengan negeri-negeri lain adalah pesawat udara.

Kata-kata yang dikeluarkan oleh Fahmi Zainol anat menjijikkan.

Rakyat Sabah sepatutnya mempertahankan maruah mereka daripada diinjak-injak oleh penjilat DAP seperti Fahmi Zainol dan kawan-kawannya. Apatah lagi Sabah kalau dibandingkan dengan Pulau Pinang, tidak pernah mengamalkan dasar pembersihan etnik dan menghalau mana-mana ras, malah setiap orang tanpa mengira latar belakang agama, budaya dan bahasa mempunyai hak yg sama.

Kesediaan kaum pribumi dan bumiputera berkongsi kekayaan hasil mahsul bumi tercibta dengan golongan imigran yang menjadi idola Fahmi Zainol, sekali lagi telah memberikan gambaran salah, kononnya mereka mahu dijajah.

Kalau lebih 70 tahun lalu, prnjajahnya datang dari Barat, selepas merdeka, penjajahnya pula adalah orang yang diberikan kerakyatan walaupun matlamat mereka sebenarnya ingin menjadi rakyat United Kingdom!

No comments:

 
Blogger Templates