Social Icons

Pages

BULETIN 247

Thursday, May 4, 2017

KERANA LOGO 'BURUK DAN MEMALUKAN', LATHEEFA KOYA KEMBALI BERGASAK DENGAN RAFIZI RAMLI!!!



Logo Pakatan Harapan yang ramai mengatakan, diciplak daripada logo jenama kacang goreng terkenal, 'Ngan Yin' mendapat kecaman daripada netizen. Malah dua lagi rekabentuk logo Pakatan Harapan yang dimuatnaik oleh Rafizi Ramli turut menerima kritikan dan sindiran tajam.

Tiga logo tersebut dikatakan telah disenarai pendek oleh Majlis Presiden Pakatan Harapan minggu lepas.



Teruk dikecam dan malu, Rafizi kemudiannya menafikan dia sebenarnya yang merekabentuk ketiga-tiga logo Pakatan Harapan itu. Malahan dia cuba meletakkan kesalahan kepada Fahmi Fadzil, Sim Tze Zin, Syed Ibrahim dan pasukan rekabentuk yang mencipta ketiga-tiga logo 'teruk dan memalukan' itu. Sebaliknya kata Rafizi, walaupun dia mempunyai kuasa untuk menolak, dia telah berkeras untuk menunjukkan kepada netizen bagi mendapatkan persetujuan.

Apa yang berlaku selepas itu adalah sesuatu yang memalukan Rafizi sendiri!

Kerana logo 'BURUK DAN MEMALUKAN' itulah, Latheefa Koya yang sudah sekian lama tidak menyerang Rafizi Ramli,


Latheefa Koya mengungkit tentang jutaan ringgit yang telah dikutip oleh Rafizi Ramli, tetapi hasil daripada jutaan ringgit tersebut adalah tiga buah logo yang sangat buruk dan langsung tidak layak dipanggil logo. 

"You hav collected millions from the public and you dare come up with this awful looking design- the cheek! putting it for the people's vote? Embarassing!"


Permusuhan peribadi antara Latheefa Koya dengan Rafizi Ramli bukannya baru. Pada Mei 2016, Rafizi telah melabelkan Latheefa sebagai 'peguam bacul' dalam satu pertengkaran di WhatsApp. (RUJUK SINI)

Screenshot pertengkaran di WhatsApp itu telah didedahkan kepada awam sekaligus telah membuktikan bahawa antara permusuhan antara Rafizi Ramli dan Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR itu memang wujud. 

Rafizi difahamkan telah mencabar Latheefa untuk berdebat dalam group WhatsApp Majlis Pimpinan Pusat (MPP). Sebelum itu, Ahli Parlimen Pandan itu juga melabelkan Latheefa sebagai 'peguam bacul' kerana keengganannya untuk berdebat di khalayak ramai. Kata Rafizi, Latheefa sepatutnya dibiarkan 'MENYALAK' seorang diri. 

Bagaimanapun, Latheefa membalas balik dengan berkata, Rafizi sebenarnya yang telah menarik diri daripada perdebatan tersebut. Latheefa kemudiannya mengarahkan Rafizi untuk menganjurkan satu majlis debat antara mereka. 

Pertengkaran tersebut adalah kemuncak daripada pengakuan Rafizi bahawa mesej di WhatsAp yang mendakwa rasuah dalam Kerajaan Negeri Selangor, adalah miliknya. 

Mesej tersebut bocor daripada sebuah grup tertutup yang terdiri daripada ahli-ahli parti dan penyokong Reformasi, yang mengancam untuk mendedahkan dakwaan bagaimana wanita dan wang merupakan sebahagian daripada urusniaga rasuah di dalam Kerajaan Negeri Selangor yang dipimpin oleh Azmin Ali. 


Sama seperti sebelumnya, Latheefa Koya menjadi mangsa serangan 'budak-budak' Rafizi di media sosial. Latheefa Koya dimaki sebagai 'kaki kecoh, kaki lawyer, kaki skandal, betina sial, poyo betina kartel' dan pelbagai gelaran yang cukup menjijikkan.

Hanya kerana tiga biji logo yang sebenarnya TEPAT SEBAGAIMANA YANG DIKATAKAN LATHEEFA KOYA - buruk dan menjijikkan! - wanita yang cukup terkenal dengan garang dan agresif itu tidak bertangguh-tangguh memalukan Rafizi Ramli sehinggakan manusia yang cuba berlagak genius itu, malu sendiri dan akhirnya terpaksa menyalahkan orang lain kononnya dia tidak tahu apa-apa tentang rekabentuk ketiga-tiga logo yang hodoh itu!


2 comments:

Anonymous said...

Pakatan haprak yg mabuk nak berkuasa tpi tak ada kemampuan malah sarat dgn fitnah serta krisis moral.

Anonymous said...

Logo baru diorang memang buruk..Tapi buruk lagi perangai sekor2.. Sorang kaki fitnah, sorang lagi otak liberal..Elok la tu..

 
Blogger Templates