Social Icons

Pages

BULETIN 247

Tuesday, February 5, 2019

CUBA KLAIM KREDIT, SYED SADDIQ AKHIRNYA MEMBUKTIKAN DIA SEORANG PENIPU YANG HANYA BERCAKAP BESAR!!!



Dari siang tadi lagi, pendedahan seorang anak muda Melayu yang mengusaha air minuman dalam botol dengan Menteri KBS, Syed Saddiq mendapat perhatian daripada netizen. Semuanya bermula apabila Syed Saddiq bercakap besar tentang seorang pengusaha lain yang 'dibantunya' yang hanya bermodal RM50 tetapi dalam tempoh 10 bulan, telah berjaya memperolehi RM1.5 juta.

Cakap besar Syed Saddiq itu menimbulkan kemarahan dan kegemaran Azri Zahier Azmi yang merupakan anak muda berjaya, mengusahakan minuman dalam botol yang telah mendapat tempat dan pasaran di beberapa buah negara asing selain turut dipasarkan di 7-11 di seluruh negara. (RUJUK DI SINI)

Mungkin kerana kemarahannya terhadap pembohongan dan cakap besar Syed Saddiq, Azri Zahier Azmi MEMBABIKAN Syed Saddiq.


Ben Ali yang turut terpalit, cuba membela Syed Saddiq sambil mengatakan, dia bukannya kroni Syed Saddiq. Malangnya, sekali lagi pembohongan tersebut terdedah apabila Ben Ali merupakan Exco ARMADA yang diketuai oleh Syed Saddiq. Manakala isteri Ben Ali pula adalah pelakon dari Singapura, Nadiya Shahab yang merupakan pemilik Absolut Chocolate yang dipreview oleh Syed Saddiq.

Dalam jawapan balasnya kepada Azri Zahier Azmi, Syed Saddiq cuba mendabik dada kononnya dia telah mengusahakan agar produk yang dikeluarkan oleh Azri dipasarkan di 7-11.


Malangnya, Syed Saddiq kecundang dalam pembohongannya. Jawapan angkuhnya hanya menunjukkan yang Syed Saddiq adalah seorang yang cenderung berbohong dan gemar klaim kredit bagi kerja yang tidak dilakukannya.

Produk Hausboom yang dikeluarkan oleh Azri Zahier Azmi sudah lama menembusi pasaran 7-11 dan 99 Speedmart. Lebih tepat lagi semenjak dua tahun lalu iaitu ketika Syed Saddiq masih lagi terhangguk-hangguk di Paladium. Bukan itu sahaja, produknya juga telah menembusi pasaran antarabangsa semenjak dua tahun lalu.

Rujuk:
https://vulcanpost.com/…/malaysia-hausboom-sparkling-f…/amp/


Sudah dua tahun anak muda itu berjaya atas kakinya sendiri tanpa perlu bantuan orang politik.

Justeru, tidak menghairankan apabila jawapan balas Syed Saddiq mengundang gelak tawa Azri Zahier Azmin apabila Syed Saddiq cuba klaim kredit kononnya Hausboom berjaya menembusi pasaran 7-11 kerana hasil kerjanya dan KBS yang dia adalah menterinya. Cubaan para penyokong Syed Saddiq untuk mempertikaikan integriti Azri Zahier Azmi pula, tidak lebih daripada sekadar serangan peribadi tanpa sedikit pun menjawab mengapa Syed Saddiq perlu berbohong dan bercakap angkuh serta mengklaim kredit daripada sesuatu yang dia langsung tak usahakan. (RUJUK SINI)

Sepatutnya Syed Saddiq terus berjumpa usahawan air botol itu, bersalam dan menjelaskan apa yang patut. Bukannya menjawab dalam media sosial dan kemudian berbohong dengan harapan, jawatan Menterinya akan membuatkan orang terpegun dan gelaran juara debatnya, membuatkan orang tidak akan mempertikaikan hujah dan cakap besarnya.

Ternyata, barisan jemaah menteri Mahathir kali ini merupakan pak lawak yang bukan sahaja kuat berbohong dan suka klaim kredit, bahkan yang menipu kelulusan pun ada!!!




No comments:

 
Blogger Templates