Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, February 24, 2019

DAP ARAHKAN TENTERA SIBERNYA PERHEBATKAN SERANG PERIBADI NAJIB UNTUK ELAK RAKYAT PERSOAL KE MANA WANG NEGARA DIBELANJAKAN!!!



Isyarat mula dihantar oleh pakar-pakar strategi dan propaganda DAP kepada tentera-tentera siber serta penyokong-penyokong mereka. Serangan terhadap Najib Abdul Razak perlu dipertingkatkan dan diperhebatkan supaya DAP tidak ketinggalan daripada sokongan rakyat, dan supaya Pakatan Harapan terus wujud di dunia ini.

Serangan peribadi terhadap Najib Abdul Razak telah membolehkan Pakatan Harapan menjadi kerajaan hari ini. Namun kerana Najib Abdul Razak itu jugalah, Kerajaan Pakatan Harapan seperti tidak dapat keluar dari kepompong, 'HANYA PANDAI BERCAKAP TAK PANDAI BEKERJA', apabila keadaan semua sektor terutama ekonomi dan kewangan negara semakin teruk dan semakin merudum.

Ong Kian Ming yang merupakan Timbalan Menteri MITI menyebut tentang Operatif Propaganda DAP yang kini perlu mencari kaedah yang lebih efektif untuk mencipta dan menyebarkan propaganda efektif bagi membentuk persepsi rakyat. Operatif Propaganda DAP atau lebih dikenali sebagai RBA yang sebelum PRU-14 cukup aktif, kini sudah tidak aktif selepas Pakatan menang dan setelah sebahagian besar daripada mereka didedakkan, diberi ganjaran serta jawatan yang lumayan dan selesa di dalam Kerajaan terutama sekali di Kementerian Kewangan.


Begitu juga apabila Liew Chin Tong yang kini merupakan Timbalan Menteri Pertahanan dan Pengarah Pendidikan Politik DAP, turut menyeru jentera mereka yang sedang mabuk kuasa sekarang supaya menggandakan usaha propaganda di media-media sosial.

Dan sudah pastilah, propaganda yang dimaksudkan oleh pemimpin-pemimpin DAP itu adalah SERANG NAJIB!

Kerajaan Pakatan sekarang ini dilihat tidak ubah seperti BADUT apabila penjelasan demi penjelasan yang dibuat oleh Najib Abdul Razak tentang dasar-dasar dan polisi-polisi Kerajaan Pakatan sekarang, sememangnya ditunggu-tunggu oleh rakyat. Lebih daripada itu, akibat pendedahan dan penjelasan yang dibuat oleh Najib Abdul Razak, Kerajaan Pakatan Harapan terpaksa melakukan PUSINGAN U beberapa kali dalam keputusan yang telah mereka buat.


Terbaru adalah tentang REIT, iaitu satu usaha menzalimi rakyat dengan memastikan rakyat bayar lebih bagi membolehkan kroni terus mendapat keuntungan menerusi pemajakan bangunan hospital kerajaan dan lapangan terbang antarabangsa di seluruh negara.

DAP sedar, semakin dibiarkan Najib 'bebas' seperti sekarang terutama di media sosial, semakin banyak tembelang, penipuan dan kezaliman yang dirancang, akan terdedah. Najib dilihat menjadi penghalang utama rancangan Kerajaan Pakatan Harapan yang berpusat di Kementerian Kewangan untuk menyakau wang dan harta rakyat atas nama MENYELAMATKAN MALAYSIA.

Para pemimpin DAP juga sedar, faktor dan fenomena Najib Abdul Razak telah membangkitkan satu gelombang besar di kalangan rakyat. Walaupun Najib Abdul Razak ditimpa dengan berpuluh-puluh tuduhan jenayah komersial, namun ada hal lain yang lebih penting yang rakyat kisahkan.

PERUT DAN KOCEK RAKYAT!

Tinjauan di Semenyih dan Cameron Highland adalah petunjuk penting.


Rakyat tidak peduli pun dengan kes-kes mahkamah Najib Abdul Razak. Kes-kes berkenaan sedang diuruskan oleh mahkamah dan mereka juga yakin, satu atau dua kes sekurang-kurangnya akan disabitkan kesalahan terhadap Najib Abdul Razak. Dan mereka juga tahu, Pakatan akan memasukkan Najib Abdul Razak ke dalam penjara atas alasan, bersalah.

Dengan rakyat sedang melihat sistem kehakiman, PDRM, SPRM dan segala agensi penguatkuasaan kini dicampurtangan oleh kerajaan secara bebas, termasuklah dalam kes terbaharu melibatkan Fong Si Wai dan Papagomo, kes-kes melibatkan Najib Abdul Razak akan berakhir di penjara sama ada secara hakikatnya Najib bersalah atau sebaliknya.

Rakyat kini mempersoalkan dasar-dasar dan polisi-polisi Kerajaan Pakatan Harapan yang lebih cenderung membunuh dan menzalimi rakyat marhein. Dengan Bajet 2019 yang merupakan bajet terbesar dalam sejarah Malaysia, dengan penghapusan segala bentuk bantuan dan insentif untuk rakyat marhein, dengan pemotongan pelbagai peruntukan, dengan penjualan segala aset dan penjarahan rezab negara, dengan kenaikan cukai dan pengenalan cukai-cukai baru, dengan kenaikan kos sara hidup yang tidak munasabah dan segala macam tekanan ekonomi serta kewangan rakyat marhein yang lain, rakyat mula mempersoalkan kewajaran kewujudan Kerajaan Pakatan Harapan itu sendiri.


Ke mana semua wang negara yang 'dijimatkan' oleh Kerajaan Pakatan, sedangkan Hutang Negara pula dilihat semakin meningkat jauh lebih tinggi dalam tempoh 9 bulan berbanding 9 tahun!

Apa yang dibelanjakan oleh Kerajaan Pakatan Harapan menerusi Bajet terbesar mereka sedangkan rakyat pula tidak mendapat satu manfaat pun?

Apakah DEFLASI merupakan dasar terbaharu Kerajaan Pakatan Harapan yang berharap DEFLASI akan menurunkan harga barang kerana di dalam buku teks mata pelajaran Ekonomi, memang itulah definisi DEFLASI?



Najib hanyalah sebabak daripada kehidupan, tapi rakyat adalah faktor utama dalam negara ini. Tumpuan DAP untuk menyerang Najib bagi mengalihkan perhatian rakyat daripada masalah yang membelenggu mereka kesan daripada kebodohan, kealpaan, kelalaian dan kelemahan Kerajaan Pakatan Harapan, mungkin akan berjaya dalam tempoh singkat tetapi yang pasti, Kerajaan Pakatan Harapan tidak boleh bertahan lama.

DAP perlu sedar, rakyat bukanlah bodoh seperti yang mereka sangkakan. Dan rakyat bukanlah tidak pandai menilai serta mencari maklumat tanpa perlu bergantung kepada propaganda dan persepsi yang dilaksanakan oleh jentera propaganda DAP.

4 comments:

Hanan said...

Kepada semua muslim yang mengundi PH, kamu telah di tipu dan dipermainkan secara total oleh pemimpin kafir dan mereka yang betfikiran kafir...

Anonymous said...

Yang sokong najib teruskan....takan kemanapun.....yang untung najib sorang...rakyat dapat penipuan...kemiskinan...kehancuran Negara...

Zaman najiblah bermulanya era harga barang dan kossara hidup tinggi konnon negara pendapatan tinggi...

Apa yang tinggi sangat? Hutang negara? Harga barang? Kossara hidup?...

Teruskan percaya najib....wahai pencacai najib...

Chini pekan pahang

Ted Manoff said...

Hang ni meroyan pasal Puki mak hang berulat ke?😂

Unknown said...

Mana bukti kamu kata begitu..zaman Mahathir lagi teruk.kau macai Mahathir atau Dap? Kamu tak hidup zaman Mahathir kamu tak tahu betapa zalimnya dia...kau pegi tanya nuar dia boleh cerita A to Z..sama juga tanya LKS.Kini semua penjilat Mahathir demi nak berkuasa.

 
Blogger Templates