Social Icons

Pages

BULETIN 247

Sunday, March 17, 2019

MELAYU-ISLAM PERLU BERPECAH, SUPAYA MUDAH DAP MEROMPAK, MENJARAH DAN KEMUDIAN LARI KE LUAR NEGARA BAWA HARTA RAMPASAN!!!



Dia kata PRK kali ini tidak boleh bagi UMNO menang sebab mesti bagi UMNO lenyap.
Dia kata, kalau PAS dan UMNO bekerjasama, habislah kita. Jika PAS dan UMNO bekerjasama, mereka ada 70% undi orang Melayu. UMNO 40% tambah PAS 30%. Jikalau Kita dapat undi orang cina 95% pun, PH hanya dapat selebih yang 30% undi orang melayu. PRU nanti Kita mesti kalah.
* Bagi ahli PAS yang masih ragu dgn kerjasama PAS dan UMNO, hangpa tak nampak lagi ke? DAP pecah belahkan orang Melayu untuk mencapai matlamatnya.
Kredit dan translate Cine KotaRaja


Hampir setiap masa, DAP terus menggila menyerang PAS dan UMNO demi memastikan perpaduan dan kerjasama antara dua buah parti terbesar Melayu-Bumiputera itu tidak menjadi kenyataan. Pelbagai tohmahan dilemparkan, sehinggakan akhirnya para pemimpin DAP terpaksa menggunakan taktik dan tohmahan Zionis tentang kejahatan umat Islam, digunakan di Malaysia.

DAP secara tidak malu memberikan gambaran, UMNO dan PAS akan menukar negara ini kepada negara Taliban tanpa mereka sedar, 99.9% pemimpin DAP adalah baru satu atau dua generasi imigran di negara ini. Mereka lupa, mak bapa atau datuk nenek mereka berada di negara ini kerana kesudian umat Melayu, Bumiputera dan Islam negara ini. Malah ketika negara-negara lain, enggan memberikan hak-hak yang lebih meluas termasuklah politik dan pemilikan aset, umat Melayu, Bumiputera dan Islam di negara ini bertindak dan bersikap sebaliknya.


Begitu juga ketika Malayan Union 1946, iaitu tidak sampai 15 tahun selepas gelombang besar kedatangan buruh-buruh dari India dan China dibawa oleh British ke negara ini, orang Melayu, Bumiputera dan umat Islam di negara ini tetap tidak melakukan serangan atau pun pengusiran ke atas imigran-imigran tersebut.

Ketika Perang Dunia Kedua, ramai orang bukan Melayu yang dilindungi oleh orang-orang Melayu-Bumiputera di kampung-kampung sehingga wujud anak Cina jadi anak Melayu, anak India jadi anak Melayu.

Begitu juga ketika zaman Darurat. Malahan ketika pengganas komunis yang hampir kesemuanya bukan Melayu mengganas membunuh orang-orang Melayu seperti yang berlaku di Langkap, Teluk Intan, Batu Pahat dan Seri Medan, tidak juga orang Melayu-Islam menghalau dan membalas dendam terhadap kaum bukan Melayu, khususnya orang Cina.


Ketika orang Cina menentang kemerdekaan negara dan mahu kekal berada di bawah penjajahan Inggeris kerana bimbang mereka kehilangan segala harta dan kesenangan di negara ini, tidak juga orang Melayu menghalau mereka secara paksa dan meninggalkan harta benda mereka untuk dirampas. Malahan orang Melayu-Bumiputera dan Islam bersetuju untuk memberikan status kewarganegaraan kepada mereka berdasarkan prinsip Jus Soli.

Dan sekarang, mereka yang berada di dalam DAP menggambarkan Melayu-Islam dan Bumiputera sebagai Taliban dan pengganas agama yang lapar darah bukan Islam sekiranya dibenarkan bersatu dan memerintah negara ini?

UMNO digambarkan sebagai parti kampung yang tidak boleh memajukan negara. PAS pula digambarkan sebagai parti pak lebai yang hanya tahu halal haram. UMNO dan PAS dikatakan tidak mampu memajukan negara ini.


Anehnya mereka lupa, sebelum 9 Mei 2018, parti mana yang telah membangunkan negara ini. Mereka lupa, antara tenaga kerja utama terutama di sektor awam, kaum manakah yang lebih mendominasi. Malahan dalam sektor pertahanan dan keselamatan, kaum manakah yang majoriti sanggup menggalas tanggungjawab mempertahankan keselamatan harta benda dan nyawa penduduk negara ini. Sedangkan golongan yang pandai bercakap sekarang, bukan sahaja tidak pernah bercita-cita untuk mempertahankan negara, bahkan memburuk-burukkan negara di seberang laut sepertimana yang dilakukan oleh Lim Guan Eng ketika dia gila hendak jadi Menteri Kewangan dengan berkempen dan melobi Taiwan dan Hong Kong agar tidak melabur di Malaysia.

Mungkin Lim Guan Eng dan konco-konconya sedar, orang Melayu-Islam dan Bumiputera sudah nampak sekarang. Ketika negara ini dalam keadaan susah dan sukar, orang Melayu-Islam dan Bumiputera yang bersusah payah membangunkan negara ini dengan segala pengorbanan yang perlu mereka lakukan. Dan apabila negara ini sudah berjaya, maka Lim Guan Eng dan konco-konco serta spesiesnya muncul untuk menyelit nama kononnya tanpa mereka, negara ini tidak akan maju.


Yang mereka tidak sebut ialah, bersungguh-sungguh mereka mahu 'menjajah' negara ini hanya untuk mereka menjarah, merompak dan menjual segala harta benda yang ada di negara ini seperti yang sedang berlaku sekarang.

Maka itulah sebabnya, rakyat perlu dimomokkan dan ditakut-takutkan dengan TALIBAN, ISIS, atau apa-apa sahaja yang berkaitan dengan militan Islam agar mereka boleh terus merompak, menyamun dan memufliskan negara ini sebelum mereka bertindak melarikan diri dan menghilangkan diri. Orang Melayu diingatkan supaya tidak bersikap RASIS dengan tidak menyebut langsung tentang Melayu, tentang Islam, malahan tentang Bumiputera.

Berapa ramai golongan atau spesies Lim Guan Eng yang menyedut kekayaan negara ini dan kemudian menumpukkannya di negara luar?

Malahan contoh terbaik adalah Robert Kuok dan Ananda Krishnan mahupun kroni terhebat Dr. Mahathir, AP Arumugam semuanya di luar negara walaupun menyedut setiap sen kekayaan dari Malaysia.

No comments:

 
Blogger Templates